Příběh Fridababy


Jste-li máma nebo táta, budete produkty Fridababy milovat a pokud je ještě nemáte doma, brzy si je pořídíte. Ředitelkou společnosti je Chelsea Hirschorn a jejím cílem je nabízet jednoduchá a dokonale účinná řešení problémů, se kterými se rodič v prvních měsících s miminkem nevyhnutelně setkává. A ty problémy nejsou vůbec sexy. Ani vaše nejlepší kamarádka či kamarád vám o nich neřekne. Chelsea a její společnost Fridababy vám ale pomůžou, stejně jako Chelsea pomohla její sousedka!

Jednou v noci roku 2013 přišla za tehdy prvně těhotnou Chelsea sousedka a vyprávěla jí o produktu NoseFrida, který do USA dovážela ze Švédska. Byla to nosní odsávačka, což je trubička, kterou rodiče používají k odsátí hlenů miminek. Sousedka chtěla Chelsea zapojit do podnikání, tu to ale nezajímalo.

Pak se Chelsea narodil první syn a brzy přišel ucpaný nos a spousta pláče. Chelsea se obrátila na sousedku, NoseFrida vyzkoušela a byla nadšená! Zjistila, že její sousedka měla něco velmi cenného: praktický nástroj k nepříjemné dětské péči, o které nikdo nemluví, ale všichni ji musí řešit.

Následně, v roce 2014, se Chelsea stala ředitelkou společnosti a přejmenovala ji na Fridababy. Produkty prodávala nadšeným maloobchodníkům, rodičům a pediatrům. Ona a její partner však viděli podnikání odlišně, její partner se primárně soustředil na generování zisku, zatímco Chelsea preferovala investovat do růstu a rozšiřovat produktovou nabídku. Na trhu viděla jen základní produkty jako jsou dětské kartáčky či nůžky na nehty. Nikdo se nezabýval vývojem ničeho jiného, proto Chelsea viděla v tomto segmentu potenciál a vrhla se do výroby po hlavě.

Produkty vyvíjela blízko svého domova a svůj osobní život využívala jako výzkumnou laboratoř. Pokud jejího malého synka přepadly nějaké neduhy, hned si vysnila produkt, který jí pomůže je vyřešit. Někdy vymyslela produkt od začátku, jindy vzala stávající výrobek a vylepšila ho. Tento přístup fungoval, přidala 18 nových produktů a během tří let ztrojnásobila prodeje.

Nyní se pod značkou Fridababy vyrábí 30 produktů, jen v USA se ročně prodá na 3 miliony nosních odsávaček NoseFrida. Vzhledem k tomu, že se v USA narodí jen o milion více dětí, může Chelsea tvrdit, že 3 ze 4 dětí tento produkt vyzkoušelo. Američtí rodiče nepoužívají nosní odsávačku, používají NoseFrida.